The Versatile Blogger Award


Kiitä bloggaajaa, jolta sait tunnustuksen

Lisää The Versatile Blogger Award -kuva postaukseesi

Kerro 7 satunnaista faktaa itsestäsi

Nimeä 15 bloggaajaa ja kerro heille tunnustuksesta
 
 
 
 
Kiitos, Tillariina !
Sekalaisempia juttuja saa kyllä todellakin etsiä..eikun monipuolisempia.
 
Tässä seitsemän satunnaista faktaa minusta:
1. Kärsin ajoittain unettomuudesta ja syön vaivaani valeriaanaa, joka varmaan lopulta pehmittää pääni.
2. Olen luova ja minulla on aina sata keskeneräistä "projektia",  joista vain osa valmistuu..joskus..
3. Syön paljon turkkilaista jogurttia, jota myös partaäijäksi kutsutaan.
4. Meuhkaan asioista joihin liittyy epätasa-arvoa, moraalittomuutta, ahneutta, ajattelmattomuutta, korruptiota, luonnon tuhoamista, eläinrääkkäystä tai ihmisvihaa.
5. Haluaisin osata soittaa kitaraa, mutta minulla on aivan liian lyhyet sormet.
6. Kudon sen sijaan sukkia, siinä olen hyvä
7. Ehkä minusta vielä kuullaan.

Olen myös sitä mieltä, että 15 on aika paljon..
Ottakoon Eilen tänään huomenna tämän  monipuolisen bloggaajan tunnustuksen vastaan!

Kommentit

Tämän blogin suosituimmat tekstit

P.s. Ensimmäinen työkeikka Norjassa; valmistelvat toimenpiteet

Mar-ra-skuuuu!

Kynttilän korvike